HÍREK

HÍREK-INFORMÁCIÓK
OAGB 7. futam összefoglaló – Hungarokart

OAGB 7. futam összefoglaló – Hungarokart

Hűsítő menedékre lelt az Országos Amatőr Gokart Bajnokság mezőnye a 2013-as bajnokság hetedik futamán, a Mogyoródon található Hungarokart pályáján, ahol egyaránt róhatták a köröket a nagypályán, valamint szentelhették fel a megújult belső nyomvonalat. Az új vonalvezetéssel a Hungarokart feliratkozott a leghosszabb bérgokart pályák soraiba és a szűkös pályán az időmérőn elért eredmény minden eddiginél fontosabbnak bizonyult. Noha az előzésekhez komolyan meg kellett dolgoznia a versenyzőknek, de hasonlóan a szombati HCK versenyekhez, vasárnap is láthattunk helycseréket a pályán. Az időmérők kezdete előtt, a versenyzői eligazítás során 1 perces néma csenddel emlékezett meg a mezőny Dévényi Zoltánról, aki 2013. július 9-én vesztette életét egy balesetben. Zoli 2010-2012 között a HCK, idén pedig az OAGB mezőnyét erősítette. Idén a kettes kategóriában állt rajthoz a legtöbb futamon, tisztelegve emléke előtt, ebben a kategóriában a pole pozíciót Neki ajánlották a Szervezők és az résztvevők beleegyezésével mindenki egy hellyel hátrébbról indult az időmérőn megszerzett pozíciójához képest.

 


 

I. kategória

 

A címvédő Szetei Gergely bizonyult a leggyorsabbnak a kategória időmérőjén és 54 ezredes előnnyel szerezte meg a pole pozíciót Dudás Bence előtt, aki szintén remek időt futva a második helyezést foglalhatta el a rajtrácson. Fühl Zoltán, Antal Dáviddal osztozott a második soron, majd Naményi Gergely, Gyuris Gábor, Szabó Károly, Gaál Zsófia, Tőzsér Bence és Bencze Tünde következtek.

0hkart1Hibátlanul jött el a rajtnál a mezőny, az első kanyarban pedig az utolsó helyről induló Bencze Tünde bizonyult a legszemfülesebbnek, hiszen külső íven megérkezve, végül mind Tőzsér Bencét, mind pedig Gaál Zsófiát maga mögé utasította. Zsófia annyira pechesen jött ki az előzésből, hogy végül nemcsak Tündével, de Bencével szemben is pozíciót veszített. Néhány körrel később ismét a mezőny ezen részére szegeződtek a tekintetek, hiszen az egymással kemény csatát vívó Bencze Tünde és Tőzsér Bence első kanyaros ütközetéből Bence a lehető legrosszabbul jött ki, és így Gaál Zsófiának sikerült visszavennie pozícióját. Természetesen nemcsak hátul zajlottak kiélezett csaták, hiszen Gyuris Gábor, Naményi Gergely védelmét tesztelte, előttük pedig a Dudás-Fühl-Antal trió szállította az izgalmakat, miközben Szetei Gergely már az első körökben biztonságos előnyt autózott ki az őt üldözőkhöz képest. A verseny első fele alapvetően a mezőny végén zajló hármas csatáról szólt, ahol végül Tőzsér Bence szállt ki az adok-kapokból, és a boxba hajtva, idő előtt fejezte be a versenyzést. Ugyan a pálya több pontján is izgalmas csaták zajlottak a verseny köreiben, de helycserére végül az utolsó körökbe került sor, ekkor Gyuris Gábornak sikerült magamögé utasítania Naményi Gergelyt, mellyel az 5. helyre jött fel.

Mindezeknek megfelelően a versenyt mindvégig magabiztosan uraló Szetei Gergely nyerte, megelőzve ezzel a második és harmadik helyen célba érő Dudás Bencét, valamint Fühl Zoltánt. A befutó további sorrendje: Antal Dávid (4), Gyuris Gábor (5), Naményi Gergely (6), Szabó Károly (7), Bencze Tünde (8), Gaál Zsófia (9) és a versenyt idő előtt befejező Tőzsér Bence (10). Némi meglepetést okozva, a leggyorsabb kört a verseny nagy részét végigvédekező Dudás Bence futotta meg az 5-ös gokarttal, ideje pedig 42,249 lett.

 

Nyilatkozatok

 

0hkart1topSzetei Gergely (1. hely):

„A dolog “tudományos” részét rövidre fognám. Megfutottam a pole pozíciót, ezúttal nagyobb vezetési hibák nélkül és a futam alakulását is végig kontrollálni tudtam, ami segített abban, hogy a győzelmet elérhessem. De úgy érzem, hogy ezt a győzelmet nem csak én értem el most… Nem hiszek a véletlenekben, márpedig az nem lehet véletlen, hogy a hungarokartos elsőségem talán életem legsimább, legkönnyebb diadala volt. Nyugodtan ki lehet nevetni, bolondnak lehet nézni, de az edzések, az időmérő és a futam alatt végig azt éreztem, hogy minden gázadásnál, minden apró kormánymozdulatnál és minden féktávnál segített nekem egy égi erő. Egy angyal, aki erőt adott és jobbá tett abban a pár percben. És szeretném azt hinni, hogy ez az erő a Zoli volt… Bár testben nem volt velünk, de biztos vagyok benne, hogy lélekben követte az eseményeket és szurkolt, bátorított fentről minket. Nagyon köszönöm a sorsnak, hogy megismerhettem és megkedvelhettem egy ilyen jó embert a közös gokartos évek során. Egy olyan embert, akit én mindig csak mosolyogni láttam és a rossz kedvet hírből sem ismerte. : ) Biztos vagyok benne, hogy ebben a pillanatban is mosolyog a bukósisak alatt, miközben a mennyei gokartpályán épp megdönti a pályacsúcsot!

Nyugodj békében Zoli! Köszönöm, hogy megismerhettelek!”

Dudás Bence (2. hely):

„Egy rettentő és egyben szomorú hírt közöltek, Dévényi Zoltán barátom elhunyt. Nagyon megrázott a dolog. Zoli nem csak a sporttársam volt, hanem az egyik jó barátom is. Örökké köztünk marad Zoli. Nagyon jó ember volt, és egy nagyszerű sportember. A gyorsasága és a tempója nagyszerű volt. Nagyon jó és szép eredményeket ért el. A hungarokarti versenyen Zolira megemlékezve versenyeztem, és Zolinak ajánlottam a dobogós helyezésemet. Minden versenyen köztünk lesz, az első lesz mindig is. Nyugodj békében barátom!”

Fühl Zoltán (3. hely):

A pálya maga nem tartozik a kedvenceim közé, de a külsővel együtt egész jó. A szabadok elején nem tudtuk, hogy milyen időt mentünk, ez érdekes volt. 1 igazán jó kört sem tudtam menni a kvalin, szóval be kellett érnem a 3. hellyel. A versenyen támadtam Bencét, de előzni nem tudtam, így maradtam a harmadik helyen. Ez a hétvége nem marad a kedvencem, mivel néhány rossz dolog is történt velem, de a legrosszabb mindezek közül Dévényi Zoli halálának híre volt, amikor az eligazítás elején megtudtam és ezt a dobogós helyezést szeretném neki ajánlani. Gratulálok mindenkinek!”

 


 

II. kategória

 

Összesen 8 versenyző állt rajthoz a kettes kategória versenyén, ahol Dévényi Zoltán emléke előtt tisztelegve, a pole pozíciót szabadon hagyták. Az időmérő során a leggyorsabban Vincze András ért körbe, akit Molnár György és Antal Dávid követtek a második sorból, majd Szántó Tamás, Boldizs Bence, Vitanov Tamás, Propszt Roland és Reich Balázs következtek a hiányos rajtrácson.

0hkart2A kettes kategória hibátlanul jött el a rajtnál, az első kanyarban azonban Propszt Roland próbált előretörni egy határozott mozdulattal, ez azonban sikertelennek bizonyult, miközben Vitanov Tamást centik választották el attól, hogy a gumifalba ragadjon az összeérés következtében, de végül helycsere nélkül folytatták a körözést a versenyzők. A verseny második körében Boldizs Bence bújt be Szántó Tamás mellé a pálya 3-as kanyarjában, Tamásnak azonban sikerült benntartania gokartját és végigkísérve egymást a pálya felső részére, végül a nevető harmadikat, Vitanov Tamást juttatták pozícióba, aki mindkettejüket sikeresen előzte meg. A verseny első köreiben Vincze Andrásnak sikerült elszakadnia az őt üldöző Molnár-Antal párostól, mely előnyét apró lépésekkel, de a verseny végéig sikerült kamatoztatnia. A futam végéig 3 ponton láthattunk izgalmas csatákat a kettes kategória versenyén, elől Antal Dávid próbálta Molnár Györgyöt elkapni, mögöttük Vitanov Tamás, Szántó Tamás és Boldizs Bence küzdöttek egymással, de a leglátványosabb ütközet kétségtelenül a mezőny végén zajlott, Propszt Roland valamint Reich Balázs részvételével.

Előzésre azonban már nem került sor, így a versenyt magabiztos előnnyel nyerte Vincze András, akit Molnár György és Antal Dávid követtek a dobogó második és harmadik fokára. A befutó további sorrendje: Vitanov Tamás (4), Szántó Tamás (5), Boldizs Bence (6), Propszt Roland (7) és Reich Balázs (8). Vincze András mesterhármassal hagyhatta maga mögött a kettes kategória versenyét, hiszen a pole pozíció és futamgyőzelem mellett a leggyorsabb kör is az ő neve mellé került, amit a 6-os gokarttal teljesített és ideje 42,368 lett.

 

Nyilatkozatok

 

0hkart2topVincze András (1. hely):

„A szombati nap után reméltem, hogy sikerül átmentenem a tempómat a vasárnapi napra is. Időmérőn az első néhány körben még szoknom kellett a technikát a pályán, de az utolsó két körömet érezhetően sikerült jobban összeraknom, amit a többiek is megerősítettek. A versenyre a 6-os gépet húztam, ami remekül muzsikált és már az első körökben sikerült elszakadnom Gyuriéktól és megnyerni a versenyt. Nagyon örültem, hisz végre OAGB-n is sikerült egy B&W 1-2 győzelmet aratnunk. Gratulálok Gyurinak és Dávidnak is, jó futam volt! Fontos pontok ezek a bajnokságban, de a legfontosabb, hogy ezt a győzelmet szeretném felajánlani Dévényi Zolinak, aki nem lehetett már velünk. Nyugodj békében, Zoli!”

Molnár György (2. hely):

Sokáig úgy tűnt, hogy sikerült megfutnom a pole-hoz szükséges köridőt, de Vincze Andris csapattársam, az utolsó mért körében villantott. Tudtam, hogy nagyon versenyképes tempója lesz. Megpróbáltam üldözni a verseny elején, de 2-3 kör után láttam, hogy a második hely lesz számomra a reális. Olykor védekeznem kellett, de nagyjából tudtam tartani az ezüsthöz szükséges tempót. Gratulálok Andrisnak, és csapatunknak is a kettős győzelemhez. Ezt a remek eredményt Dévényi Zoli barátunknak ajánljuk! Még ezzel a második hellyel is fontos pontokat szereztem a bajnokságban, ám az idő rohamosan fogy, így további kimagasló eredményeket kell elérnem ahhoz, hogy életben tartsam bajnoki esélyeimet. Igyekszem a legjobbat hozni, majd a végén összeszámoljuk, hogy ki mennyi pontot gyűjtött.”

 


 

III. kategória

 

Lencsés Bálint magabiztos kormánymozdulatokkal repítette időmérő gokartját a rajtrács elejére, kétséget sem hagyva rajtelsősége felől. Mellőle, a második rajthelyről Bernula István startolhatott, őket a következő sorból Vincze András és Csáki Zoltán követték. A 8 fős rajtrács további része az alábbiak szerint alakult: Molnár Tibor, Kocsi Viktor, Molnár György és Pribilinszky Zoltán.

0hkart3Hibátlan rajttal vette kezdetét a hármas kategória versenye, ahol Lencsés Bálint remek ütemben tudta kamatoztatni a mögötte zajló csatákat és körről körre tovább növelte előnyét. Mi sem mutatja jobban a Bálint mögött zajló ádáz küzdelmet, mint az a tény, hogy a verseny második percében, az egyes kanyar kijáratán összetorlódott a mezőny, és a Molnár Tibort üldöző Kocsi Viktor végül külső íven megérkezve, a hármas kanyar bejáratán már Tibor előtt tudott elfordulni, bemutatva ezzel a verseny egyetlen helycseréjét. A futam hátralévő részében előzést ugyan nem, de izgalmas csatákat mindenképp láthattunk, hiszen Bernula Istvánt, Vincze András üldözte, akin viszont Csáki Zoltán próbált fogást találni, Molnár Tibor pedig Kocsi Viktortól szerette volna visszavennie pozícióját, a mezőny végén pedig Molnár György csatázott Pribilinszky Zoltánnal.

A futam végéig tehát újabb helycsere már nem történt, így a versenyt a hatalmas előnyt kiautózó Lencsés Bálint nyerte, tovább növelve ezzel amúgy sem csekély előnyét a bajnokságban. A dobogó második és harmadik fokát Bernula István, valamint Vincze András szerezték meg. A befutó további sorrendje: Csáki Zoltán (4), Kocsi Viktor (5), Molnár Tibor (6), Molnár György (7) és Pribilinszky Zoltán (8). Lencsés Bálint megfutva a verseny leggyorsabb körét mindent vitt a hármas kategóriában, ideje 42,535 lett, melyet a 12-es gokarttal teljesített.

 

Nyilatkozatok

 

0hkart3topLencsés Bálint (1. hely):

„A hétvégén a bukósisakomon egy bizonyos fekete csík volt látható.A 3-as kategóriában megszerzett győzelmem ezúton szeretném felajánlani Dévényi Zolinak! Nyugodj békében Zoli!”

Vincze András (3. hely):

„Nem úgy sikerült a hármas kategória időmérője, ahogy szerettem volna, de nem panaszkodom, így is jó eredmény született. Bálinttól visszakaptam az év végi közel 3 tizedet, némi kamattal nyakon öntve, gratulálok Neki, nagy időt ment! A verseny izgalmas volt, hiszen Istvánnál ugyan gyorsabb voltam, de nem tudtam megelőzni, miközben mögöttem Csáki Zoli helyezkedett, így meggondolatlan manőverekbe nem kezdhettem bele. Korrekt futam volt, fair küzdelemmel, gratulálok a Többieknek is!”

 


 

IV. kategória

 

A nehézfiúk kategóriájában ezúttal is a bajnoki éllovas, Kovács György bizonyult a leggyorsabbnak és előzte meg 66 ezreddel a második leggyorsabb időt futó, címvédő Nyuka Gábort. A második sort a 2011, valamint a 2010-es év bajnokai, Csáki Zoltán és Topor Kálmán foglalhatták el, akiket Kocsi Zsolt, Márton Balázs, Murvai Tamás, Nagy Zsolt, Szatory József és Németh Attila sorrendben követtek a többiek.

0hkart4A sima rajtot követően, az egyes kanyarban Németh Attilának sikerült megelőznie Szatory Józsefet egy külső ívről indított támadással, hogy aztán üldözőbe vehesse az előtte haladó Nagy Zsoltot. Ellentétben az előző kategóriákkal, itt az élen haladó versenyzőnek, Kovács Györgynek nem sikerült elszakadnia az őt üldözőktől, hiszen Nyuka Gábor tapadva György szélárnyékára, minden körben komoly fenyegetést jelentett versenyzőtársára. Mögöttük a Csáki-Topor páros érkezett, akik szintén karnyújtásnyira voltak az élen haladóktól, miközben Kocsi Zsolt, Márton Balázs és Murvai Tamás tisztes távolságban követték egymást, ezalatt pedig Németh Attila támadta egyre intenzívebben az előtte haladó Nagy Zsoltot, amivel Szatory Józsefet juttatta pozícióba. Hármójuk csatájában Attila és József többször is helyet cseréltek a pályán, majd mikor már Nagy Zsolt biztosnak érezhette pozícióját, akkor az utolsó körökben, az egyes kanyar kijáratán hibázott, mely az őt árnyékként követő Németh Attila azonnal kihasznált és külső íven, könnyedén előzte meg versenyzőtársát.

A pályán egészen a kockás zászló belengetéséig izgulhattunk az élen zajló csaták miatt, de végül Kovács György hibátlan védekezéssel, újabb futamgyőzelemmel bővítette idei repertoárját, akit Nyuka Gábor és Csáki Zoltán követtek a dobogó második és harmadik fokára. A befutó további sorrendje: Topor Kálmán (4), Kocsi Zsolt (5), Márton Balázs (6), Murvai Tamás (7), Németh Attila (8), Nagy Zsolt (9) és Szatory József (10). Ugyan sokszor kellett a futam alatt hátrapillantani Kovács Györgynek, de ez nem akadályozta meg abban, hogy mestermással zárva a kategória versenyét, a verseny leggyorsabb körét is megfussa, melyet a 11-es gokarttal teljesített és ideje 42,878 lett.

 

Nyilatkozatok

 

0hkart4topKovács György (1. hely):

„A versenyhétvégén értesültem versenyzőtársunk elvesztéséről, ami mélyen megrendített. Dévényi Zoli emléke előtt tisztelegve szeretném neki ajánlani a győzelmet. Nyugodj békében!”

Nyuka Gábor (2. hely):

4-es kategóriában 2.lettem az időmérőn a Super GP-ben pedig 1. Megmondom őszintén,hogy felcseréltem volna a két eredményt,de ne legyünk telhetetlenek, a mottóm mindig is az volt,hogy legalább egy dobogót mindig meg kell csípni és akkor nagy baj nem lehet év végén Kovács Gyurival hatalmasat csatáztunk a 4-es kategóriában, gratulálok neki a védekezéséért és az egész éves eddigi teljesítményéért, respect! Úgy gondolom,hogy idén már nem lehet megfogni őt,gyakorlatilag már bajnok az Hombre!”

Csáki Zoltán (3. hely):

„Időmérőn nem tudtam elég pontosan azt futni amit terveztem, de nem éreztem azért rossznak se. A 3. hely így most reálisnak tűnt, mert Gyuri nagyon érzi a sodikat, Gabának már egy ideje jobban megy a Hungarokart mint nekem! Szinte biztosra vettem, hogy az első négyben nem lesz változás. Párszor felzárkóztam Gabára, de láttam, hogy értelmetlen lenne támadni, mert ha elkezd védekezni, akkor csak mindannyian belassulunk és nem volt sok kedvem végig vonatozni. Talán nem véletlen, hogy az idei első futamon is ez volt az első három sorrendje Mogyoródon. Az idén már ez volt az ötödik se előre se hátra versenyem a négyesben, ezért a következő időmérőre jó lenne virítanom végre valamit”

 


 

Super GP kategória

 

Összesen 8 versenyző választotta a „VB kategóriát”, kik közül Nyuka Gábor bizonyult a leggyorsabbnak, és előzte meg a 2. helyről rajtoló, 85 ezredes hátrányt elkönyvelő Rátkai Jánost. Lencsés Bálint, Vincze Andrással osztozott a második soron, majd Kovács György, Topor Kálmán, Pribilinszky Zoltán és Szabó Károly következtek.

0hkartsgpHibátlan rajttal vette kezdetét a 30 perces küzdelem a Super GP kategóriájában, ahol minden eddiginél nagyobb hangsúly került a jól időzített és hibátlan boxkiállásra. A versenyzők minden bizonnyal ezt mérlegelve, nem kezdtek bele meggondolatlan manőverekbe, egyedül Lencsés Bálint próbált egy kissé túl optimista megmozdulással Rátkai János mellé kerül az első kanyarban, de végül nem sikerült befejeznie az előzését. A boxkiállásokat Vincze András valamint Szabó Károly nyitották meg, majd Pribilinszky Zoltán következett a sorban. A soron következő Lencsés Bálint ugyan légüres térbe érkezett vissza a pályára, de nem tudott akkora taktikai és sebességbeli különbséget kiépíteni, hogy a nem sokkal később ugyancsak boxba látogató Rátkai János elé kerüljön, így kettejük közt nem történt változás. Nem sokkal később a versenyben vezető Nyuka Gábor is teljesítette a kötelezően előírt 1 kiállást és ha hajszállal is, de sikerült visszaérnie a Rátkai-Lencsés duó elé, ahol Lencsés ismét támadásra szánta el magát Rátkai ellen, egy az egyben másolva a rajtot követő manőverét, ez azonban hasonló sikerrel zárult, mint az első próbálkozás. Kovács György stabilan gyors tempójának köszönhetően a kiállást követően Vincze András elé tudott visszaérni, de a Nyuka-Rátkai-Lencsés trión nem sikerült fogást találnia, annak ellenére, hogy centikkel mögöttük ért ki a pályára. A verseny legnagyobb győztese kétségkívül a remek taktikával és tempóval versenyző Topor Kálmán lett, aki a 6. helyről rajtolva, a kötelező kiállást követően a második helyre érkezett meg, az időközben egérutat nyerő Nyuka Gábor mögé.

A test-test elleni küzdelmeket és előzéseket nélkülöző, de a boxkiállás taktikai elemének és a pályán zajló szoros csatáknak köszönhetően mindvégig izgalmas Super GP futamát a rajt-cél győzelmet arató Nyuka Gábor nyerte, akit Topor Kálmán követett a dobogó második fokára. A harmadik helyen ugyan Rátkai Jánost intették le, de szerencsétlenségére a mérlegelés során nem érte el a kötelezően előírt minimum súlyhatárt, így a szabályok értelmében a mezőny végére sorolták, és a pódium bronzfokát Lencsés Bálint örökölte meg. A befutó további sorrendje: Kovács György (4), Vincze András (5), Pribilinszky Zoltán (6), Szabó Károly (7) és Rátkai János (8). Kétséget sem hagyva remek formája felől, a pole pozíció és futamgyőzelem mellé, Nyuka Gábor megszerezte a versenyben futott leggyorsabb kört is, melyet a 11-es gokarttal teljesített és ideje 42,533 lett.

 

Nyilatkozatok

 

0hkartsgptopNyuka Gábor (1. hely):

„A Super Gp-ben csak a pálya szeretete miatt indultam és nagy örömömre összejött a pole. A versenyre egy jó, bár eléggé csúszós gépet húztam. A verseny alatti jó átlagtempónak, a box taktikának és a mögöttem lévő csatáknak köszönhetően én láthattam meg először a kockás zászlót,ami már nagyon kellett a kis lelkemnek Érdekességképpen idén 4-esben 6/6 dobogó 0 győzelem, super gp-n pedig 3/2 dobogó 2 győzelem a mérlegem. Ez van, megyünk tovább, űzzük-hajtjuk egymást,hiszen nagyon komoly a mezőny és már alig várom a következő versenyeket!”

Lencsés Bálint (3. hely):

 „A super GP kvaliját elsőként megkezdve valami egész katasztrofálisnak éreztem már az első féktávon a gépet. Jani megvert, aztán a kvali végén feltette a pontot az i-re a Hungarokartista főHombre. Szóval így csak 3. voltam a rajtrácson, mögöttem Andris, mögötte Gyuri. A rajt utáni első féktávon máris vérszemet kaptam, hiszen Janinak beszúrtam, ketten fordultunk el, de ő volt jobb íven, így minden maradt a régi.Andris támadta meg először a boxutcát, aminek következtében szép kis presztízsharc alakult ki a Jani, én, Gyuri vonattal. 3-an harcolunk a címért, és most lehetett valójában megmutatni, hogy ki is a faszagyerek. Tudtam….éreztem, hogy ez lesz, de valamit lépnem kellett! Kijöttem a kötelező kiállásomra, majd a következő körben jött Jani is, természetesen vissza, elém. A Lotus F1B Team feliratú polóban közlekedő Gyuri fenegyerek viszont továbbra is kint maradt a pályán, ami logikus is volt tőle. Én pedig nem tudtam mit csinálni, ha megpróbálok előzni, akkorát lassulunk hogy Gyuri mindkettőnket megelőz, tehát továbbra is ültem a Jani vezette dugóban 🙂 Gyuri visszajövetele nem volt piskóta, hiszen majdnem megkajált. Ennyire fair és szoros visszajövetelt… még nem is láttam a SGP-ben! Pár percig nyugodtam csak meg, amíg meg nem láttam Kálmit, aki szépen, lapítva a 6. helyről jött felfelé… Egy idő után biztos voltam benne, hogy elénk fog visszajönni, ami meg is történt, így már csak a 4. helyen gurulhattam. Hogy mit éreztem a leintés pillanatában? Csalódottságot. Hiszen ez az első olyan versenyem ebben az évben, ahol nem fogok dobogón állni… gondoltam én. mint utólag kiderült, az előttem célbaérő,bajnoki ellenfelemnek;Janinak nem volt meg a kellő súlya, így az utolsó helyre sorolták. Örülök, hogy ott állhattam ismét a pódium legalsó fokán, bár tudom, ezt most nem érdemeltem meg! Gratulálok Gabának, és a rendkívül jól taktikázó Kálminak! 12 pont az előnyöm Gyurival szemben, ami bármelyik pillanatban elolvadhat ebben a hőségben!”

 


 

Ugyan a megújult vonalvezetésű Hungarokarton kulcsfontosságú az időmérőn elért jó eredmény, hiszen nehéz kivitelezni egy-egy előzést, de mindvégig izgalmas futamokat láthattunk. A versenynaptárban a Hungarokartot követően a Hangár utcába látogat a mezőny, ahol ezúttal normál irányban mérik össze tudásukat a versenyzők, melyre utoljára 2011-ben került sor.

 

Szerző: Vincze András