Mihály Krisztián (1. kat. 1.)
Az időmérőm jól sikerült, bekerültem a két bajnokesélyes elé, így a poleból vártam a rajtot. Közel egyforma teljesítményűek voltak a gépek ezen a hétvégén, amelyik kilógott a sorból azt nem is indították. A kilencest húztam ki, aminek már kicsit kopottak voltak a hátsó gumijai, ezért sokszor a célegyenes utáni nyújtott jobbosban is el kellett vennem a gázt. Szetkóval már a futam elején elszakadtunk a többiektől és végig hihetetlen korrektül támadott, egyszer sem ért hozzám, ami nagy szó, ha a HCK-s versenyekre gondolok. Ezen a pályán, ebben az irányban szerintem csak akkor lehet előzni, ha az előttünk levő hibázik, ezért próbáltam végig higgadtan védekezni. Többnyire sikerült. Annak ellenére, hogy alaposan beharangozták, meglepett Mészáros Zoli teljesítménye, gratulálok az eredményekhez!
Szetei Gergely (1. kat. 2.)
Érdekes versenynap volt. Szabadedzések alatt elég kilátástalannak éreztem a helyzetemet, nem tartottam magam olyan rossznak, de nem igazán ment a pálya, olyannyira, hogy a kategóriám negyedik, ötödik legjobbja voltam akkoriban. Szerencsére ez nem szegte a kedvemet, egész nap határozottnak és céltudatosnak éreztem magam, a rossz köridőktől függetlenül. Az időmérőn is magabiztos voltam, de a leggyorsabb kör nem tűnt olyan jónak, amitől egy kicsit le is lombozódtam, de aztán kiderült, hogy a rossz mégsem olyan rossz. Olyannyira, hogy a kvalifikáció végén a nevem a második helyen szerepelt, ráadásul a legnagyobb vetélytársam a negyedik helyről rajtolt, tehát jó helyzetben várhattam a futamot. Az időmérő miatt a versenyre fellelkesülve végül a második helyen intettek le, végig árnyékként követve a a HCK bajnok Mihály Krisztiánt, ami nagy szó, mert Őt gyorsabb versenyzőnek tartom, mint magamat. Legnagyobb vetélytársam, Huba Patrik a harmadik helyre jött be végül, ami azt jelenti, hogy tovább nyúltam tőle a pontállásban, de matematikailag nem sikerült bebiztosítani a bajnoki címet. A bajnokság sorsa az évadzáró futamon fog eldőlni kettőnk között. Bár nagy az előnyöm, de ez egy technikai sport. Nincs még eldőlve a bajnoki cím sorsa, tehát izgalommal várom az utolsó, mindent eldöntő futamot.
Huba Patrik (1. kat. 2.)
Elérkezett a 11. futam, a Váci. 11 pontos hátránnyal kezdtem meg a versenyt, és mindenképpen nyerni szerettem volna. Sajnos nem sikerült. Az időmérőt úgy vártam, hogy elég jó időeredményeket értem el a szabadedzésen, de sajnos az időmérő nem úgy sikerült, ahogy terveztem a fő ellenfelem, Szetei Gergelytől kaptam 15 ezredet és egyszerűen nem tudtam mit csinálni, ez eléggé dühített. Utána még néztem tovább, volt egy új versenyző, Mészáros Zoltán aki 1 ezreddel vert meg, bejött közénk. A futam elején sikerült megelőznöm, utána ő visszaelőzött, aztán eltelt 10-15 kör, mikor újra meg tudtam előzni. Akkor már késő volt, Gergőék elmentek, Mihály Krisztián lett az első, Gergő 2. én 3. és ez által 15 pontra nőtt a hátrányom, tehát az utolsó futamon csak akkor van esélyem, ha 7. vagy 8. lesz Gergő, én pedig nyerek.
Mészáros Zoltán (1. kat 3. 2-3-4. kat. 1.)
Kezdjük az 1-es kategóriával.
Ott nem nyertem meg a pole pozíciót, amin nem is csodálkozok, mert volt egy pár kiló pluszom. Eleve csak belekóstolni akartam ebbe a bajnokságba és nem beleszólni, úgyhogy igazából nem is örültem volna, ha Szetei (Gergely) meg Huba Patrik között végeztem volna így egészségesebb dolog volt, rajtam nem múlik a bajnokság. Viszont nagyon jót harcoltam velük. Nagyon élvezetes volt a verseny, mert a Patrikkal egész végig meccsbe voltunk.
2-es kategória
Egyszerűen, amikor oda rohantak hozzám, hogy megnyerted a kettes kategória pole pozícióját én mondom nem. Azt hittem csak szórakoznak, szokás szerint, de végül is örültem neki.
Az első körödbe futottad.
Igen. És egyébként éreztem is, hogy az első az egy tiszta lassú kör volt, utána, mikor próbáltam egyre gyorsabbat menni, minden körben hibáztam, tehát nem csoda, hogy a többiben nem bírtam javítani.
Valamennyi előnyt élvezek, mert minden kategóriában indulok, tehát amennyivel nehezebb, mert erőben többet kiadok magamból, de azért többet tudok vele gyakorolni.
Tulajdonképpen mind a 3 kategóriában, amiket megnyertem, mindig volt valaki, akivel harcoltam.
A 4-es kategóriában Bakonyi fordított ki az egyik visszafordítóba, de az volt a szerencsénk, hogy ketten már annyira elhúztunk a többiektől, hogy mire visszajöttem addigra még nem előzött meg senki Pinkert Gyuri rögtön besorolt mögém, aztán a Bakonyi úr visszaengedett, korrekt volt, ő is úgy érezte, hogy kilökött.
Ennek a három kupának rohadtul örülök. Azért jöttem le, hogy egy picit belenézzek ebbe a bajnokságba, viszont a bajnokság légköre nagyon tetszett.
A gépek kormánya és pedáljai kicsit távol vannak nekem.
Szántó Tamás (2. kat. 2.)
Jól sikerült az időmérő, sikerült a 2. helyre bejönni, ami eléggé meglepett, aztán ugye a kolléga (Mészáros Zoli) eléggé jól nyomta ott is az időmérőt. Riba (Krisztián) rajtolt mögülem, szerencsére csatázott a Szetei Gergővel és így sikerült nekünk elmenni így nem volt veszélyben a 2. helyem, az első helyért pedig nem sikerült megelőznöm Mészáros Zolit. Egyszer neki is mentem a falnak, mert nem akartam eltalálni, de aztán szerencsére sikerült visszajönni. Végül is örülök a 2. helynek, mert először indultam a kettes kategóriában.
Jövőre ebben a kategóriában indulsz?
Terveim szerint igen, mert az egyeshez úgy néz ki már túl nehéz vagyok.
Riba Krisztián (2. kat 3., 3. kat. 2.)
2-es kategória
Az időmérő jól sikerült,egészen a végéig, amikor is kisütött a nap és a pálya melegebb lett egy kicsivel, így a végén induló 2 pilóta meg tudta előzni a teljes mezőnyt, hozzáteszem, ezeket az időket meg is kellett futni tehát gratulálok nekik. Így nagyon kicsi hátránnyal de a 3. helyre sikerült kvalifikálnom magam. a versenyen nem tudtam tartani a tempót az előttem haladókkal. és a mögöttem haladók is utolértek,ezek után már csak a pozíciómat tudtam védeni, ami sikerült is,de ez a helyezés kevés volt, hogy életben tartsam a bajnoki reményeket. Gratulálok Adriánnak a Bajnoki címhez, megérdemelte csak azt sajnálom, hogy keveset tudtunk test test ellen küzdeni.
3-as kategória
Az időmérőn ugyanúgy jártam, mint a másik kategóriában, itt is egészen a végéig vezettem,de Mészáros Zoli megvert a legvégén mindenkit,szép volt Zoli.4-ből 3-at vitt! A versenyre a 2. legrosszabb nem rakétát sikerült kihúznom így nem sok jót reméltem. Mivel előlem pont az egyik legjobb gép indult egy jó pilótával. Tudtam támadó közelségben lenni 4-5 körig, de utána lett köztünk egy 3-5 méteres rés, ami a verseny végéig megmaradt, de ezzel a helyezéssel sikerült megszerezni a bajnoki címet. Gratulálok Adriánnak a második helyhez. Azt hiszem így lett igazságos, hogy elosztottuk egymás közt a 2 kategóriában. És szeretnék gratulálni Mészáros Zolinak a versenyhétvégén nyújtott teljesítményért, szép debütálás volt, de a következő futamon visszavágunk neki, remélhetőleg.
Benedek Viktor (3. kat 3.)
Milyen volt a verseny?
Konkrétan unalmas volt. Lassú géppel mentem, de köszönetet mondhatok Pinkert Gyurinak, mert mindenkit feltartott mögöttem, ez által senki nem ért utol. Unalmas volt, de jó volt, jó érzés volt 3. helyezettnek lenni, igazából ennyi.
Krisztiánt nem tudtad megszorongatni?
Ők (Mészáros Zolival) elmentek. A leglassabb géppel mentem, csak volt mögöttem lassabb ember.
Bakonyi Ákos (4. kat. 2.)
Az időmérő edzésen sokáig úgy tűnt, hogy meglesz a pole, de végül az (AGB-ben) újonc Mészáros Zoli pár századdal jobb időt futott. Ez az edzéseredmény nagyjából eldöntötte a verseny sorrendjét is, miután szinte lehetetlen előzni Vácott, ha senki sem hibázik. Hiába volt érezhetően jó a gépem és gyorsabb, mint Zolié, szinte nem éreztem sehol, hogy biztonsággal előzni tudnék. Még az elején az egyik körben megpróbáltam az előzést, mert Zoli eléggé nyitva hagyta a belső ívet, de ő is olyan későn fékezett, hogy kiforgatás lett a vége, ezért utána rögtön vissza is engedtem magam elé. Mivel tudtam, hogy a második helyen befutva könnyedén bebiztosíthatom az idei bajnoki címem 4-es kategóriában, így utána nem is erőltettem a dolgot, és viszonylag elégedetten futottam be a második helyen.
Pinkert György (3. kat. 6. 4. kat.3.)
Annak ellenére, hogy nem szeretem a váci pályát, most egész jó időmérőt mentem rajta, a 3. ill. 4. rajthely ilyen erős mezőnyben kifejezetten jónak mondható. Mindkét kategóriában ugyanazt a 6-os gépet húztam, amiről nem is gondoltam, hogy ilyen lassú lesz. Szerencsére ezen a pályán viszonylag könnyű védekezni, ezért sikerült megtartani a harmadik helyemet ezzel feltartva a mezőnyt. Ugyanez a 4. helyről már nem sikerült: a 9-es géppel támadó Bakonyi Ákos be tudta tenni a gépe elejét a célegyenes utáni hosszú jobbosban az enyém mellé, én viszont ezt nem látva húzódtam vissza a védekező ívre és sajnos megpördültem. Szerintem egyikünk sem volt hibás, Ákos nagyon korrektül visszaadta a helyet még abban a körben, így végül 6. lettem.