A Hobby Cart Kupa idei negyedik összecsapása ezúttal már a szabadban került megrendezésre, Százhalombattán, a Battaringen, 2011. április 23-án. A versenyek napjára záport jósoltak, de az időjárás kegyes volt, napos időben zajlottak a programok.
Light kategória
A Light kategóriában Sövér Laci megszerezte a pole-pozíciót, közel egy tizedet adva a második és harmadik helyezettnek, Balázs Gergőnek és Virágh Péternek. Sövér Laci magabiztosan versenyezve tartotta az első helyét. A mezőny közepében keményen üldözték egymást a versenyzők, sok apró koccanást láthattunk. A felállás a futam során rendesen megkeveredett, mert többen is hibáztak. Sövér Laci győzelemre tudta váltani a remek rajthelyét, a második helyre pedig Virágh Péter érkezett. A dobogó alsó fokára Naményi Gergely állhatott fel. Balázs Gergőt hátrasorolták Nagy Levente előzése miatt a nyolcadik helyre, így a kiváló időmérős teljesítménye kárba veszett. Zsigri Márton a hetedik helyről rajtolva a negyedik helyen végzett. Az őt követő sorrend: Fuhl Zoltán (5), Nagy Levente (6), Walter Gergő (7), Balázs Gergő (8), Vincze Ádám (9). A versenyben futott leggyorsabb kör Balázs Gergőé. A futamon megjelent egy apró kis jelenség, egy új szereplő. A hídra fordító kanyarban egy gyík kívánt átkelni az úton, ez szerencsésen sikerült is neki, Sövér Laci gokartja előtt néhány centiméterrel. Ezt valószínűleg csak a nézők érzékelhették igazán.”
Nyilatkozatok:
“Nagyon vártam a versenyt a pálya átépítése miatt . A szabadedzések jól sikerültek , és az időmérő is jól sikerült . A versenyen az első helyről rajtoltam egy közepes géppel . Szoros volt a futam de sikerült megnyernem és nagyon örülök a győzelemnek!”
2. helyezett – Virágh Péter
3. helyezett – Naményi Gergely
4. helyezett- Zsigri Márton
„Az időmérőm nagyon rosszul sikerült, csak a 7. helyet szereztem meg. Egy jó gépet húztam, a hatost.
Gergő nagyon jól rajtolt ezért visszacsúsztam a 8. helyre. Ott is maradtam, amíg Gergő be nem ment Zoli mellé, ő egy kicsit lecsúszott az ívről ezért én is el tudtam menni mellette. Pár kör múlva Levi nekiment a falnak, ezért elmentünk mellette. Utána támadtam Gergőt, és a visszafordítóban sikerült is megelőznöm. A verseny vége felé utolértem Naményi Gergőt, de sajnos túl kevés idő maradt az előzésre. Ötödikként értem célba, de végül negyedik lettem, mert Balázs Gergőt visszasorolták.”
Lány kategória
A lányoknál Bozó Kata a nap legjobb időmérős idejével megszerezte a rajtelsőséget. A második helyről Hagyáné Kriszti indulhatott, mögüle Balázsi Dia. A rajtrács páratlan oldala jó lehetőséget biztosított arra, hogy egy remekül elkapott start után Balázsi Dia az első kanyarban maga mögé tudja Krisztit. Ez döntő pillanat volt a verseny során, mivel úgy tűnt, hogy Kriszti nagyobb tempót tudott volna diktálni a futamon. Miután Bozó Kata elhúzott a mezőnytől, kettejük párharcát figyelhettük, ami a futam vége felé fejeződött csak be, amikor is Kriszti visszavágott abban a kanyarban, ahol a verseny elején Dia megelőzte őt. Az előzést a versenybírók szabálytalannak ítélték meg, így Krisztit visszasorolták egy hellyel.. A versenyt Bozó Kata magabiztosan nyerte, a másik két dobogós Balázsi Dia és Hagyáné Kriszti lett. A negyedik helyen Fehér Viktória, majd az ötödiken Jakab Katalin futott be. A leggyorsabb kör a versenyen Balázsi Dia neve mellé került. A lányok bajnokságát Hagyáné Kriszti magabiztosan vezeti.
Nyilatkozatok:
„Az időmérőm elég jól kezdődött, de két kör után utolértem az előttem lévőt, így egy kör kiesett. Kissé csúszkáltam a pályán, de a végén egészen hozzászoktam. A versenyem nagyszerűen kezdődött, sikerült problémamentesen elrajtolnom és végig tartottam a pozíciómat. Nem tudok semmi különöset mondani róla, eléggé unalmas volt, de inkább legyen unalmas versenyen egy első helyem, mint egy balhéson utolsó.”
2. helyezett – Hagyáné Kriszti
3. helyezett – Balázsi Dia
„Az első két szabadedzésem nagyon rosszul sikerült, szerencsére a harmadik edzésen összeszedtem magam, mivel egész nap bénáztam így az időmérőn csak 3. hely sikerült, igaz nem sokon múlott a 2. hely, mivel Kriszti csak 11 ezreddel előzött meg. A versenyen 6-os gépet kaptam, ami nekem eléggé feküdt, így rögtön a rajtnál feljöttem 2. helyre és ezt egészen az utolsó körig sikerült tartani, aztán Kriszti leelőzött. Mivel megóvtam, még nem tudom, hogy hányadik leszek. Ettől függetlenül nagyon jó nap volt, Gratulálok a többieknek.”
I-es kategória
Az egyes kategóriában egy már jól ismert név, Dudás Bence szerezte meg a pole-pozíciót, az idei évben negyedik alkalommal. Mellőle Miklósi Tibor, mögülük pedig Nagy Levente és Véghelyi Ádám rajtolhattak. Az I-es kategóriában tizenkét nevező volt, ezért küzdeni kellett, a tízbe jutásért is, ami külön megnehezítette a versenyzők dolgát. A rajtnál a nagy mezőny ellenére szinte semmi probléma nem volt, mindenki tartotta a pozícióját, kivéve az egyik belső íven található bója, ami egy koccanás következtében begurult az ideális ívre. Dudás Bence parádésan hagyta állva az egész mezőnyt, egy viszonylag „unalmas” versenyt futva, senkitől sem zavartatva építette ki magának tetemes előnyét. A második helyen közlekedő Miklósi Tibort támadta Nagy Levente, ám Tibi kiváló védekezési bemutatót tartott a nézőknek. Kettejük párharca az egész mezőnyt összeszedte, így az egész futam alatt ment az „adok-kapok” mindenkinél, Bencét leszámítva az élen. Ennek a játéknak talán az egyik legnagyobb vesztese Sövér Laci lett, aki végig nagyon szépen versenyzett, de végül a szerencse elpártolt mellőle és sok helyet veszített. Nehéz futamot tudhatnak maguk mögött a pilóták, mert kompromisszumokat kellett kötni, mégpedig hogy előzni próbálnak, vagy védekezni. Egy-egy sikertelen előzési kísérlet több pozíciónyi visszaesést is eredményezett. A versenyt Dudás Bence simán nyerte, mögötte Nagy Levente érkezett, aki az utolsó előtti körben Tibi egyetlen hibáját kihasználva szemfülesen megelőzte őt. A dobogó alsó fokára Miklósi Tibi állhatott. Az első három versenyzőn kívül az összes többi versenyzőnek volt olyan mozzanata, amelyik súrolta, vagy meghaladta a szabályosság határát, ezért a szervezők a következő futam eligazításán külön időt fognak szentelni ennek a döntőnek az átbeszélésére. A sorrend a negyedik helytől: Katona Kristóf Győző (4), Raffay Kristóf (5), Véghelyi Ádám (6), Naményi Gergely (7), Halustyik Ferenc junior (8), Sövér László (9), Csizmadia Tamás (10), Zsigri Márton (11), Halustyik Ferenc senior (12). A verseny leggyorsabb köre a győztes nevéhez fűződik.
Nyilatkozatok:
„Először mentem a pályán, eddig még nem is gokartoztam rajta. Nagy kihívás volt a számomra hogy mire leszek képes ezen a pályán. De erre a szabad edzések választ adtak, hogy igen fekszik a pálya és nagyon jók voltak a kőridőim is. Az időmérő nagyon jól sikerült és meg szereztem az első rajthelyet. Amikor felálltam a rajtkockára, akkor erősen koncentráltam, hogy jól rajtoljak. Elindult a futam és a rajtom jól sikerült kapásból szereztem pár méter előnyt. Utána a hídról lefelé menve hátra néztem, hogy hol jön a Tibi, de láttam, hogy eléggé le van maradva. Tudtam, hogy csak koncentrálnom kell a futamomra és nyerhetek. Így is tetem és nagy előnnyel nyertem meg a futamot. A vége felé lassan mentem, mert utolértem a mezőnyt és inkább le maradtam róluk, nehogy bajba kerüljek. Bekísértem őket a célba és nyertem. Nagyon jó verseny volt, szép idő volt és jó volt nagyon a pálya is. A végén már csak lassan mentem és kocsikáztam. Örültem neki, hogy a dobogó legfelső fokán álltam. Gratulálok a többieknek is. Főleg Tibinek nagyon szépen védekezett.”
2. helyezett – Nagy Levente
„Az idei legelső szabadtéri pályán sikerült harmadiknak időmérőznöm. Szorosan Tibi mögül vághattam neki a versenynek. Végig a sarkában loholtam, mikor az utolsó előtti körbe a hibáját kihasználva a második helyen sikerült befejeznem a versenyt. A gépem tökéletes volt.”
3. helyezett – Miklósi Tibor
“A pálya átépítés miatt újnak bizonyult és ezért egyben kihívásnak is. Napsütéses időben került megrendezésre az időmérő edzés és a verseny is. Az időmérőn futott eredményemmel elégedett voltam, mert sikerült a második pozíciót megszereznem egy nagyon népes mezőnyben. A versenyt az első sor második rajtkockájából várhattam, egy igen lassú gokartból, melyből sajnos hiányzott a lóerő. A rajtot jól kaptam el, bár esélyem nem sok volt, hogy azzal a gokarttal előrébb tudjak kerülni, így a cél a második hely megtartása volt. A futam 32 körös volt. A verseny végén sajnos egy elrontott féktáv miatt elveszettem a
31 körön keresztül megtartott második helyemet és így harmadiknak intettek le a kockás zászlóval, tehát sikerült a dobogó legalsó fokára felállni. Ennek ellenére a hétvégi eredményemmel elégedett vagyok és már nagyon várom a folytatást a következő versenyen.”
6. helyezett – Véghelyi Ádám
„A versenyen a 4. helyről rajtoltam. A 2. helyen haladó Tibi eléggé feltartotta a mezőnyt így végig védenem kellett az ívet. Hihetetlen sok lökdösődés volt, és mindenki nagyon akaratosan próbált előrébb jutni. Nagyon sokáig ment is a védekezés, de amikor előttem Levi kicsit hibázott egyből megpróbáltam előzni, de nem sikerült, és mögöttem Kristóf ezt kihasználva az alagút előtti kanyarban megelőzött. A sikánhoz érve még egy ember bejött mellém, emiatt el kellett vennem a gázt, nehogy a gumifalnak menjek, és így elment mellettem szinte mindenki, utolsó előtti helyre kerültem. Innen már csak pár kör volt, történt egy baleset és így végül 6. helyen zártam.”
II-es kategória
A 75 kg-osoknál az idővel való küzdelemből Dévényi Zoltán jött ki győztesen. Számára nem túl jó hír, hogy Dergez Berci rajtolt a második helyről, aki mindössze egy ezredmásodperccel verte meg a harmadik helyről rajtoló Klenovszki Andrást. A rajtnál Molnár Gyuri tudott javítani egy helyet, feljött a negyedik helyre, majd üldözőbe vette a harmadik helyen haladó Andrást, majd később egy sikertelen előzés során visszacsúszott a hatodik helyre. Eközben az első helyért folyt a csata Berci és Dévényi Zoli között. Zoli levédte az előzési pontokat, ezért Bercinek nem volt túl sok esélye megelőzni őt. Gyuri közben Ittzés Zsigával csatázott az ötödik helyért, majd egy lehetetlen helyen sikerült is elmennie Zsiga mellett. A verseny végéhez közeledve Dévényi Zoli talán kicsit elfáradt, és Berci a célegyenes ráfordítóban beszúrt mellé, és innen már nem volt visszaút. Dergez Bertalan megnyerte a kettes kategória versenyét, Dévényi Zoli lett a második, Klenovszki András pedig „betonfalként” versenyezve nem engedett át magán senkit. Ennek gyümölcse egy harmadik hely lett. További sorrend: Propszt Roland (4), Molnár György (5), Ittzés Zsigmond (6), Csizmadia Tamás (7), Maxwell Andrew (8), Györgyey Tamás (9). A leggyorsabb kört Dergez Bertalan futotta.
Nyilatkozatok:
1. helyezett – Dergez Bertalan
„Az időmérő jól sikerült, a második helyet szereztem meg. A 7-es gépet húztam, ami elég jó volt. Sajnos előttem Dévényi Zoli a 9-est húzta, ami szintén nagyon jó, úgyhogy tudtam, hogy nem lesz egyszerű versenyünk. Az utóbbi 2 versenyem nem sikerült valami jól, sok pontot dobtam el, lemaradtam a bajnokságban. Ezért most elsősorban erre a kategóriára fókuszáltam, hogy minél többet ledolgozzak a 26 pont hátrányomból. Ráadásul a bajnokságot vezető Gál Tomi nem indult a versenyen, így még fontosabb volt a lehető legtöbb pontot gyűjteni. A rajt sima volt, Zoli maradt az élen, mögöttünk Klenovszki András és Molnár Gyuri jött. Pár kör alatt elszakadtunk az üldözőktől, és elkezdtem támadni Zolit. Nem akartam hülyeséget csinálni – abból volt elég az előző versenyeken – úgyhogy csak szépen mentem mögötte és figyeltem hol tudnám megelőzni. Gondoltam, hogy majd a végén próbálkozom, addig meg hátha hibázik egyszer, ha folyamatos nyomás alatt tartom:). Sajnos nem hibázott, úgyhogy nekem kellett megoldani a kérdést. Végül 4 körrel a vége előtt, a korábban kiszemelt célegyenesre ráfordító kanyarban bepróbálkoztam. Pár centi volt köztünk az egyenesben, úgyhogy viszonylag tisztán sikerült az előzés. Szerintem Zoli kicsit elfáradt a védekezésben, úgyhogy utána már nem nagyon akart visszatámadni. Fontos győzelem volt, sikerült 9 pontra csökkenteni a hátrányomat a bajnokságban. Már várom a Hangár utcai versenyt, és Gál Tomi bosszúját:).”
2. helyezett – Dévényi Zoltán
„Nagyon vártam már a versenyt, mert amikor itt voltam gyakorolni éreztem, hogy ez pálya fekszik nekem. A szabadedzések alatt valahogy mégsem akart összejönni a jó eredmény, de bíztam benne, hogy az időmérőre javulok. Amikor kiderült, hogy a 2-es géppel fogunk menni, nagyon örültem, hiszen ezt a gépet nagyon jól ismerem. Sikerült is a pole-ba kvalifikálnom magam, bár ezen én voltam a legjobban meglepődve. Következett a verseny, ahol egyáltalán nem lehettem nyugodt, elvégre Berci rajtolt mögülem, és tudtam, hogy ő nem az a fajta, aki kérdez, sokkal inkább büntet. A rajt után ketten el tudtunk lógni, Andris remekül védekezett a 3. helyen, így gondoltam, hogy Berci előbb-utóbb kemény támadásba fog kezdeni, mivel hátulról nincs veszélyeztetve. Így is lett, de úgy éreztem hogyha a visszafordítóban tartani tudom, máshol nem tud megelőzni. Már csak 4 kör volt hátra amikor a visszafordító kanyarban túl sok helyet hagytam, és végül bekövetkezett az, aminek be kellett. Összességében nagyon elégedett vagyok, fantasztikus érzés volt 28 körön keresztül vezetni a mezőnyt. Sajnálom, hogy nem sikerült nyernem, de úgy gondolom mindent egybevetve a 2. helyezés teljesen reális. Minden résztvevőnek gratulálok, Bercinek külön is, sportszerű tiszta csatában múlt felül.”
3. helyezett – Klenovszki András
“Sajnos nem sikerült teljesen ráhangolódnom a versenynapra. Ez leginkább a versenyeken látszott, a futamaimban leginkább csak védekeztem. Ilyen előzmények után kellemes meglepetésként ért, hogy harmadik helyről rajtolhattam. A géphúzás is reményt adott arra, hogy legalább megtartsam a pozíciómat. A rajtnál sikerült harmadiknak eljönnöm, de utána a Zoli-Berci duóról hamar leszakadtam. Viszont én nem tudtam magamról leszakítani a mezőny egy részét. Gyakorlatilag végig csak a védekezésre koncentráltam. Azt éreztem, hogy mögöttem kemény csata volt, mert folyamatosan változott, hogy éppen ki támadott. Végül csak sikerült kivédekeznem a harmadik helyet. Köszönet a srácoknak, hogy a támadásaik végig tiszták voltak és így az eredményt nem befolyásolták.”
5. helyezett – Molnár György
„Két tizedet sem kaptam az időmérőn és mégis csak az 5. helyről rajtolhattam, ez kicsit bosszantott, mert a reggeli első edzéstől kezdve roppant szimpatikus pályán találtam magam. Remélem, hogy ellátogatunk még ide máskor is. A rajtnál sikerült nyernem egy pozíciót, és rögtön támadhattam Andrást a dobogóért. A védekezése nagyon precíz és sportszerű volt, egyszerűen nem tudtam vele elbánni. Láttam, hogy közelednek hátulról és tudtam, hogy ha nem előzöm meg 2 körön belül, akkor engem is támadni fognak. Belementem egy előzésbe és sajnos nem sikerült, ezért visszaestem a hatodik helyre. Keményen nyomtam a gázt, mert éreztem, hogy sokkal gyorsabb tudok lenni a körülöttem lévőknél, a gépem nagyon jól működött. Hajmeresztő előzésbe kezdtem Zsigával szemben, ami sikerült is az 1-es kanyarban. Újból sikerült felküzdenem magam a 4. helyre, de András ismét jól védekezett, és én ismét bepróbálkoztam. Sajnos emiatt, csak ötödikként futottam be, ami a bajnokság szempontjából nem a legjobb. Minden egyes kört nagyon élveztem, imádom ezt a pályát, annak ellenére is, hogy most jártam itt először.”
III-as kategória
A pole-pozíciót Dergez Bertalan hódította el László Attila elől. A harmadik helyről Dévényi Zoltán indulhatott. A rajt teljesen sima volt, mindenki megtartotta a helyét, majd Ittzés Zsigmond támadta Dévényi Zolit a harmadik helyért. Néhány kör elteltével sikerült megelőznie őt, majd az első hármas teljesen el is szakadt az üldözőktől. Körökön belül Molnár Gyuri került előzési helyzetbe Dévényi Zolival szemben, az alagútra fordító kanyarban bújt be mellé, és el is ment mellette, de ezzel egy vonatot húzott maga után, így mindenki elment Zoli mellett, aki végül a sikán előtt a pálya mellett végezte. Ez sajnos Dévényi Zoli versenyének végét jelentette. Az első három helyen haladó pilóta teljesen sima versenyt futva tartotta a helyét, hátul a negyedik helyért Miklósi Tibi támadta Molnár Gyurit, de utóbbi egy idő után el tudott szakadni tőle. A 85 kg-osak versenyét is Dergez Bertalan nyerte, második László Attila, harmadik Ittzés Zsigmond lett. Sorrend a negyedik helytől: Molnár György (4), Klenovszki András (5), Miklósi Tibor (6), Kocsi Viktor (7), Dévényi Zoltán (8). A nap egyetlen 27-es körideje, 27,966 – Dergez Bertalan érdeme.
Nyilatkozatok:
1. helyezett – Dergez Bertalan
„Az időmérő jól sikerült, az első rajthelyet szereztem meg. Mögöttem egy HCK-ban új név, a BPG-ben induló László Attila. Megint jó gépet húztam, az 5-öst. Attila a 6-ossal rajtolt mögülem. A rajtnál semmi izgalom nem volt, maradt a sorrend. Szépen elkezdtem nyomni neki, es nagy örömmel láttam, hogy Attila kezd lemaradni. Utána saját tempómban mentem, próbáltam tartani az előnyömet és nem nagyon megzavarni a többiek versenyét a lekörözésekkel. Vissza is vettem, mert volt elég előnyöm, de aztán végül nem én, hanem Zsibrita Krisztián elégelte meg a dolgot es beintett a kék zászlóval :). Ezután kénytelen voltam mégis áttörni az összetorlódott mezőnyön. Kicsit izgultam, hogy emiatt ne veszítsen senki pozíciót. Az végeredmény számomra ideális volt, mert közém és a bajnokságban mögöttem állók közé beékelődött az “egyszeri beugró” Attila.”
2. helyezett – László Attila
3. helyezett – Ittzés Zsigmond
“Elég gyengén sikerült az időmérőm, igazából az egész pályát nem nagyon éreztem a hétvégén. A futamon a 10-es géppel indultam, ami olyan jó közepes gépnek tűnt. Nem számítottam semmi nagy sikerre, de azt tudtam, hogy Dévényi Zoli az acélos 2-es géppel fogható lehet. Pár kör elteltével sikerült bebújnom mellé és elmentem mellette. Ezután próbáltam az élen haladók tempóját menni, de nem igazán sikerült. Így a dobogó alsó fokán sikerült zárnom, a hétvégi teljesítményem alapján ezt jó eredménynek tartom.”
4. helyezett – Molnár György
„Az időmérőn itt is az 5. helyről indultam, ezúttal Zsiga mögül, aki nem hagyta, hogy megelőzzem a rajtnál. Egyszer csak kaptam magam elé egy Dévényi Zolit, akivel körökön át csatáztam, végül egy „lehetetlen helyen” sikerült mellé érnem, és elmentem mellette. Sajnálom, hogy ezzel egy vonatot húztam magammal, de nem a mögöttem haladók kedvéért előztem. Ezen a futamon már védekeznem is kellett, de szerencsére ez sikerült, így a biztos negyedik helyen jöttem be. Nyomtam a gázt, mert láttam, hogy Berci köröz le mindenkit. Már csak presztízsből sem szerettem volna hagyni neki, de nem sokkal a befutó előtt áldozatául kellett, hogy essek.”
IV-es kategória
A legnehezebbek között Dergez Bertalan ismét villantott, szinte már megszokott, hogy ő áll az első rajtkockában. Az időmérő edzésen Farkas Péter lett a második, Ittzés Zsigmond pedig a harmadik. A rajtnál a mezőny elejében nem történt változás, a hatodik helyen Balla Gábor ragadt be kicsit, ezt rögtön kihasználták a mögüle rajtolók, név szerint Rozvadszky Csaba és Szatory József. Egész jól tartották egymást a versenyzők, de egy idő után Berci szépen lassan elszakadni látszódott Farkas Pétertől. A mezőny legelejét kivéve óriási csaták folytak a jobb helyekért, végül Kocsi Zsolt tudta egy dobogóra váltani a pozícióját. Dergez Bertalan megnyerte a versenyt Farkas Péter előtt, majd Kocsi Zsolt érkezett a harmadik helyen, Ittzés Zsigmondot (4) megelőzve. A további befutók sorrendje a következő: Rozvadszky Csaba (5), Szatory József (6), Balla Gábor (7), Fehér József (8), Kádas Zsolt (9). A verseny legjobb köre nem meglepően Dergez Bertalané. Berci a bajnokságban eddig hibátlan statisztikát mutatva négy győzelemmel és száz ponttal vezet.
Nyilatkozatok:
1. helyezett – Dergez Bertalan
„Az időmérő jól sikerült, és bár csak 3 kört mert a rendszer, sikerült megszereznem az első helyet. A második helyet a Dubai “vendégmunkás” Farkas Péter szerezte meg:). Mondanom sem kell, hogy jó gépet húztam, a 6-ost. Péter a 7-essel követett. A rajt ismét sima volt, maradt a sorrend. Ahogy megnyugodtunk a rajt után elkezdtem kicsit jobban nyomni, és ismét örömmel néztem, hogy Péter egyre távolabb van tőlem. Ezután 10 perc gokartozás következett, nem történt semmi különleges. Reménykedtem, hogy nem szakad el a szíj es a szívató sem maradt rajta a gépen:). Szerencsére bírta a kiképzést, úgyhogy sikerült megnyernem a versenyt. Ismét további szerencse számomra a bajnokság szempontjából, hogy Zsiga és Csaba nem közvetlenül mögöttem végeztek. Tudom, hogy sokak számára már unalmas vagyok, úgyhogy ünnepélyesen ígérem, hogy legközelebb tényleg húzok egy rosszabb gépet:). Ráadásul nem is a “kabala” nadrágomban indulok, úgyhogy részemről mindent megteszek, hogy a fiatalok lenyomjanak. :)”
2. helyezett – Farkas Péter
3. helyezett – Kocsi Zsolt
A Hobby Cart Kupa következő versenye Kőbánya Ringen kerül megrendezésre három hetes szünet után.
Szerző: Molnár György